Obserwatorzy

sobota, 27 września 2014

Dzień dobry!

Cześć dziewczyny!
Po długim czasie namyśleń postanowiłam w końcu założyć blog. Będzie on poświęcony mojemu hobby oraz pasji - makijżowi oraz kosmetykom.
Mam na imię Patrycja i od kilku lat jestem - może nie tyle co fanką, ale wprost - miłośniczką kosmetyków. Uwielbiam czytać recenzje na innych blogach, oraz testować kosmetyki. Ze względu na to, że wśród znajomych nie mam zbyt wiele osób z podobnym zamiłowaniem do mojego, postanowiłam założyć blog, by móc dzielić się swoimi spostrzeżeniami ze wspaniałymi dziewczynami, które dzielą moją pasję - a wiem, że jest ich wiele. Będzie mi przemiło Was wszystkie poznać oraz wkręcić się w wirtualny świat kosmetyków :-).
Oprócz tego, jestem również włosomaniaczką oraz wielką fanką naturalnych kosmetyków. Z zawodu - przyszłą kosmetyczką . Uwielbiam swoją przyszłą pracę :)

Zapraszam wszystkie miłośniczki makijażu oraz kosmetyków do obserwowania oraz komentowania mojego bloga - obiecuję wzajemność :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego czytania - już niedługo kolejna notka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz